- Aktualności
- Urząd Gminy
- Dla Mieszkańców
- Dla Turystów
Fundusze zewnętrzne
- Kontakt

Informuję właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Marciszów – o przystąpieniu przez Gminę Marciszów do przeprowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Jednocześnie wyznaczam termin do dnia 25.01.2022 r. na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021r. poz.888 ), o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.
Wójt Gminy Marciszów
Ostatnie aktualności
- OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA STANOWISKU SKARBNIKA GMINY MARCISZÓW 21th mar 2025
- Dofinansowanie do usuwania azbestu 18th mar 2025
- Dni otwarte Państwowej Inspekcji Sanitarnej 18th mar 2025