- Aktualności
- Urząd Gminy
- Dla Mieszkańców
- Dla Turystów
Fundusze zewnętrzne
- Kontakt
INFORMACJA O POSIEDZENIACH KOMISJI
Informuję, że posiedzenia Stałych Komisji Rady Gminy Marciszów w miesiącu styczniu odbędą się w sali narad w Urzędzie Gminy w Marciszowie w następujących terminach:
Komisja Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Zdrowia – 24.01.2022 r. godz.10.00,
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2022.
4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Infrastruktury Technicznej – 24.01.2022 r. godz.11.00,
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2022.
4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji – 25.01.2022 r. godz. 14.30,
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2022.
4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Rewizyjna – 25.01.2022 r. godz. 13.30,
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2022.
4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki – 26.01.2022 r. godz.11.00,
Proponowany porządek posiedzeń:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2022.
4. Funkcjonowanie świetlic wiejskich w 2021 roku.
5. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
6. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Budżetu – 26.01.2022 r. godz.12.00,
Proponowany porządek posiedzeń:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2022.
4. Analiza realizacji zaleceń wykonanego audytu w GOPS-ie – skutki finansowe przeprowadzonych zmian.
5. Informacja nt. ogłoszonych przetargów na zadania, na które posiadamy dokumentację.
6. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
7. Sprawy różne, wnioski.
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do udziału w obradach.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną i w trosce o Państwa bezpieczeństwo proszę o zgłaszanie się wszystkich osób chętnych do uczestnictwa w obradach.
Zgłoszeń proszę dokonywać telefonicznie pod nr tel. 75 74 10 208 wew.45 lub na adres mailowy: biuro.rady@marciszow.pl.
Z poważaniem
Mirosław Wolak
Przewodniczący Rady Gminy
Ostatnie aktualności
- OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA STANOWISKU SKARBNIKA GMINY MARCISZÓW 21th mar 2025
- Dofinansowanie do usuwania azbestu 18th mar 2025
- Dni otwarte Państwowej Inspekcji Sanitarnej 18th mar 2025