- Aktualności
- Urząd Gminy
- Dla Mieszkańców
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Marciszowie
- Wodociągi Marciszowskie
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
- Świetlice wiejskie
- Biblioteki
- Posterunek Policji
- Interaktywne cmentarze
- Odbiór odpadów
- Zagospodarowanie przestrzenne Gminy
- Program Priorytetowy „Ciepłe Mieszkanie”
- Program Priorytetowy ,,Czyste Powietrze”
- Dla Turystów
Fundusze zewnętrzne
- Kontakt

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz.U. z 2024r., poz. 1135)
Wójt Gminy Marciszów
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY MARCISZÓW, 58-410 MARCISZÓW UL. SZKOLNA 6
- NAZWA STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
INSPEKTOR DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
I. Wymagania niezbędne:
Spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. DZ.U z 2019 r, poz. 1282) tj.:
1) wykształcenie wyższe;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
3) pełna zdolność do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7) nieposzlakowana opinia;
8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
9) znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
10) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej;
11) umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy Office, OpenOffice, poczta
elektroniczna, Internet.
II. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność interpretowania przepisów prawnych,
2) uprzejmość i życzliwość w kontaktach,
3) cechy osobowościowe: kreatywność, sumienność, staranność, odpowiedzialność, samodzielność myślenia i działania, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
4) odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie polityki mieszkaniowej i spraw związanych z polityką mieszkaniową Gminy Marciszów.
- Prowadzenie gminnego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.
- Prowadzenie spraw w zakresie rotacji i wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy.
- Prowadzenie spraw związanych ze Wspólnotami Mieszkaniowymi.
- Dokonywanie przeglądów technicznych lokali i mieszkań gminnych
- Egzekucja w sprawach lokalowych i samowoli lokalowej.
- Ustalanie stawek czynszów i opłat za lokale mieszkalne i nieruchomości budynkowe.
- Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem lokalowym oraz gminnymi obiektami użyteczności publicznej (m.in. place zabaw, budynki administracyjne, świetlice, biblioteki, obiekty sportowe itp.).
- Przyjmowanie zgłoszeń odnośnie usterek technicznych i awarii w budynkach komunalnych, zlecenie wykonania usunięcia usterek przez wybranych wykonawców zewnętrznych lub przez gminną brygadę.
- Dokonywanie oględzin zgłoszonych przez lokatorów potrzeb remontowych w lokalach najemców gminnych (uzgadnianie zakresu robót i sposobu jego wykonania).
- Przyjmowanie i rozpatrywanie przy udziale komisji mieszkaniowej wniosków o przydział lokalu z zasobów gminnych.
- Prowadzenie ewidencji podliczników poboru wody u najemców lokali gminnych.
- Dokonywanie zakupu opału dla potrzeb grzewczych urzędu i innych jednostek podległych gminie oraz jego ewidencja,
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych i związanych z tym przeglądów oraz ksiąg dozoru technicznego.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy: pełny etat;
2) termin rozpoczęcia pracy: 3 listopada 2025r.
3) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
4) praca w godzinach: pon.: 7.00-16.00, wt-czw.: 7:00-15:00, piątek 7.00:14.00;
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Marciszowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, był niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
2) CV z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,
3) kwestionariusz kandydata,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
6) dodatkowo inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń/certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach, zakresy obowiązków, opinie, itp.);
7) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli kandydat taki posiada),
8) oświadczenie o treści: „oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam z pełni praw publicznych, cieszę się nieposzlakowaną opinią, nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się w stosunku do mnie żadne postępowanie karne lub karno-skarbowe”,
9) oświadczenie o treści: „oświadczam, że nie byłam/em karana/y zakazem pełnienia funkcji, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych”,
10) oświadczenie o treści: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”,
11) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Marciszów lub przesłać na adres Urzędu Gminy ul. Szkolna 6, 58 – 410 Marciszów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: inspektor ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej”, w terminie do 17.10.2025 roku (decyduje data wpływu do urzędu).
2) Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie terminu, w inny sposób, niż określony w ogłoszeniu oraz aplikacje niekompletne, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty wydane w języku obcym należy przetłumaczyć u tłumacza przysięgłego.
3) Informacje o ewentualnym rozstrzygnięciu zostaną upowszechnione w trybie i zakresie określonym w art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych.
VIII. ETAPY NABORU:
Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna, powołana przez Wójta Gminy Marciszów:
- I etap naboru: wybór osób spełniających wymagania niezbędne i formalne; osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
- II etap naboru: polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
IX. INFORMACJE DODATKOWE:
1) umowa o pracę na czas nieokreślony może zostać poprzedzona umową o pracę na czas określony,
2) wynagrodzenie ustalone zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
3) Wójt zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny oraz przedłużenia terminu składania ofert pracy.
KLAUZULA INFORMACYJNA |
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy z siedzibą w Marciszowie (58-410) przy ulicy Szkolnej 6. Z administratorem można skontaktować się mailowo: gmina@marciszow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@marciszow.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, 4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów; 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana. |
Wójt Gminy
mgr inż. Wiesław Cepielik
Ostatnie aktualności
- Turniej Piłki Siatkowej o Puchar Wójta Gminy Marciszów 17th paź 2025
- Internet dla każdego 17th paź 2025
- Bicie rekordu w jednoczesnym wykonywaniu RKO 17th paź 2025