Informuję właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Marciszów – o przystąpieniu przez Gminę Marciszów do przeprowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Jednocześnie wyznaczam termin do dnia 25.01.2022 r. na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021r. poz.888 ), o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.
Wójt Gminy Marciszów
Ostatnie aktualności
- Spotkanie informacyjne pt. „Fundusze Europejskie dla przedsiębiorców” 29th kwi 2024
- Remont wiaduktu drogowego w Ciechanowicach 29th kwi 2024
- I przetargi ustne nieograniczone na dzierżawęI przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę nieruchomości położonych w w miejscowości Pastewniku, Domanowie i Ciechanowicach. 26th kwi 2024